Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvozní problém s heterogenními vozidly
Künzelová, Barbora ; Pelikán, Jan (vedoucí práce) ; Borovička, Adam (oponent)
Diplomová práce se zabývá řešením nové modifikace rozvozního problému, jedná se o 3PL rozvozní problém s heterogenními vozidly a dělenou poptávkou. V této modifikaci uvažujeme kromě heterogenního vozového parku dodavatele i externího dopravce, který si účtuje fixní hodnotu za převezenou jednotku zboží. Čtenář se nejprve seznámí s rozvozním problémem, jeho historií a možnostmi řešení. Dále je obeznámen s problematikou logistiky a logistických poskytovatelů. V hlavní části práce je popsán 3PL rozvozní problém a jeho matematický model. Nejprve je na testovacích úlohách hledáno optimální řešení pomocí řešitele CPLEX. Protože se ale jedná o NP-hard úlohu, je navržena heuristika, ve dvou variantách, pro řešení tohoto problému, která je dále otestována na testovacích úlohách. Výsledky získané pomocí navržené heuristiky jsou porovnány s optimálním řešením a dále jsou pomocí heuristiky vyřešeny i větší úlohy. Nakonec jsou navrženy možné další modifikace heuristiky a její možné vylepšení.
Specifika outsourcingu logistických služeb
Vinš, Marek ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Gros, Ivan (oponent) ; Rumler, Miroslav (oponent)
Tato práce představuje specifika outsourcingu logistických služeb včetně doporučení na úspěšnou realizaci outsourcingového vztahu a představuje výsledky výzkumu zaměřeného na preference firem při nákupu logistických služeb za účelem vhodnějšího zacílení zadavatelů poskytovateli.
Marketing poskytovatele 3PL
Bareš, Vladislav ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Služby 3PL poskytovatelů patří dnes k velmi využívaným především u výrobních a obchodních firem. Dochází k tomu v důsledku koncentrace na vlastní core-business a outsourcing mnoha podpůrných činností externím dodavatelům. Tato práce pojednává o marketingu poskytovatele 3PL, jež je specifickou částí trhu B2B, resp. trhu logistického. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení marketingu a definice jednotlivých aspektů, kterými se marketing zabývá. V druhé části je představena logistika, specifika logistiky 3PL a logistického trhu v České republice. V poslední části jsou uvedené teoretické poznatky z obou předcházejících kapitol aplikovány na konkrétní firmě. Je zde zhodnocena její marketingová strategie a navržena určitá doporučení k posílení marketingové pozice firmy.
Analýza výroby a logistiky ve vybraném podniku potravinářské výroby
GONDEK, Petr
Cílem diplomové práce je na základě analýzy funkčnosti logistického řetězce výroby v potravinářském podniku zabývajícím se výrobou mražených bramborových specialit odhalit nedostatky a navrhnout nová řešení. Práce je zaměřena na logistický řetězec nákupu surovin a logistiku výroby (výrobní linku).
Outsourcing logistického řetězce ve výrobním podniku
Jakeš, Michal ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato práce je zpracována za základě požadavků vedení společnosti OEZ s.r.o. a zaměřuje se na outsourcing logisických služeb v prostředí B2B elektrotechnického průmyslu. Uvodní teoretická část se zaobírá definováním termínů z oblasti outsoutcingu logistiky, definuje outsourcing, představuje jeho historii, důvody pro zavedení outsourcingu, uvádí definice pojmu Third Party Logistics a Fourth Party Logistics a porovnává výhody a nevýhody outsourcingu oproti insourcingu. Praktiká část je zpracována ve spolupráci se polečností OEZ s.r.o. a zaměřuje se na outsourcing expediční části logistického řetězce společnosti v B2B prostředí elektrotechnického průmyslu. Analyzuje chyby v předchozím projektu outsourcingu logistických služeb a navrhuje postup při rozhodování, zavádění a řízení outsourcingu a vztahu s poskytovatelem v případě budoucího projektu.
3PL v inbound logistice
Čechák, Pavel ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Cílem práce je analyzovat roli 3PL v inbound logistice. Praktická část se zabývá zaváděním logistiky pro Jaguar-Land Rover, kterou realizovalo DHL Exel na jaře 2008.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.